A legelső tapasztalatom a ganodermás kávéval kapcsolatban

Korábban egyáltalán nem ittam kávét. Párom viszont rendszeresen kávézik, ezért szépen lassan én is rászoktam. Rólam tudni kell, hogy még soha nem ittam meg olyan kávét, amibe ne tettem volna legalább egy kis tejet. Egyszerűen nem szeretem önmagában a kávé ízét, ez van. 



Viszont a tejeskávét annál inkább. Sőt, olyannyira tejeskávét iszok, hogy mindenki más inkább kávés tejnek nevezi. :)

Nem is olyan régen azonban kipróbáltam egy olyan kávét, ami ganoderma kivonatot tartalmaz. Mikor legelőször megittam a szokásos tejadagommal együtt... hát, egyáltalán nem mondanám rossznak, viszont annyira nem szokványos volt az ízvilága, hogy beletelt néhány napba, míg megszoktam.  

Mindenhonnan azt hallottam, hogy ennek a kávénak milyen jótékony hatásai vannak. Gondoltam, megnézem magamnak, hogy én milyen jótékony hatásokat fogok tapasztalni. Hallottam olyan hatásokról, hogy segít a súlycsökkentésben, beállítja a vérnyomást, jobbá teszi az alvást és hasonló jó dolgok. 

Nos, az igazság az, hogy én szerencsére a fentiek egyikétől sem szenvedtem korábban sem, ezért ebben nem tapasztaltam változást. Két dolgot viszont mindenképp a ganodermás kávé számlájára írhatok. Amióta iszom:

  1. Nem sok, de a korábban megszokott alvási időmnél körülbelül a 0,5-1 órával kevesebb alvással is frissebb vagyok, mint korábban és ráadásul a frissesség nemcsak addig tart, ameddig megiszom a kávét, hanem egész nap tartós a hatás.
  2. Helyreálltak bennem az anyagcsere folyamatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése