Terméktapasztalat: Zhi Cafe Classic

Ahogy ígértem, jelentkezem az első terméktapasztalattal. Ugyan nem ez az első ganodermás kávé, amit kipróbáltam, de ezt fogyasztottam legutoljára, így az ízélmények még frissek.

Én ezt a kávét is sok tejjel ittam. Megkóstoltam, tej nélkül is ugyan, de azért én maradok a tejes változatnál. :) Amikor önmagában kóstoltam meg, az első, ami feltűnt, hogy nem volt az a keserű utóíz, amit a hagyományos kávéknál éreztem korábban.

Kipróbáltam úgy is, hogy a tejeskávémhoz hagyományos cukrot tettem és úgy is, hogy nyírfacukorral ittam. A hagyományos cukorral én tejeskávémban éreztem egy enyhe karamellás ízt, ami nekem nagyon tetszett. hozzá kell tennem, én nagyon sok tejjel iszom a kávémat.
Mivel eléggé édesszájú vagyok, ezért még egészségesebbé szerettem volna tenni a kávémat azáltal, hogy nyírfacukorral iszom. A nyírfacukrot cukorbetegek is fogyaszthatják és ami még nagyon jó hír, hogy nem hízlal. :) A nyírfacukor mellett a karamellás mellékíz annyira nem ütközött ki, de ettől még nem veszített számomra semmit a kávé az értékéből.

A hatásait tekintve ugyanaz elmondható, mint amit korábban is leírtam. Jótékony hatással van az anyagcserére és egyáltalán nem vagyok fáradt. Persze... nem csodaszer. Ha általában 7 órát alszok rendszeresen és utána valamiért sikerül akár 10 órát is aludnom, akkor azért úrrá tud rajtam lenni a fáradtság, mert túlaludtam magam. De általánosságban elmondható, hogy frissebb vagyok, mint szoktam lenni.

Most sajnos nem kapható ez a kávé, de lehet, hogy később újra meg lehet venni. Mindenesetre érdemes tájékozódni annak, aki szívesen kipróbálná.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése