Terméktapasztalat: Lingzhi Coffee 3 in 1

A DXN 3 az 1-ben kávéját is megkóstoltam. Elmondhatom, hogy most már végigpróbáltam az összes kávét. Még van két fajta kávé, amiről nem írtam, de a következő bejegyzésben azt is megteszem. Azt hiszem, rövid lesz az a bejegyzés. :)

Na de térjünk vissza a 3 az 1-ben kávéra. Számomra ez is lágy és kellemes ízű. Engem leginkább a DXN Cream Coffee-ra emlékeztet. Biztos van, aki fel tudja fedezni a különbségeket, de én elég hasonlónak találom a két ganodermás kávé ízét. 

Ugyanúgy, ahogy a többi kávé, ez sem tartalmaz mesterséges színezőanyagot és tartósítószereket, viszont a legjobb minőségű instant kávéból készül és természetesen ganoderma-kivonatot is tartalmaz. Azoknak ajánlom ezt a kávét, akik a kevésbé intenzív ízeket kedvelik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése