Terméktapasztalat: Maca Vita Café és Maca EuCafé

Elérkeztünk valóban az utolsó két kávé ismertetéséhez. Nos, megkóstoltam... de csak az egyiket. Ez a két kávé abban hasonlít, hogy mindkettő tartalmaz Maca port.

A történet úgy néz ki, hogy gondoltam, eljött az ideje, hogy ezeket a ganodermás kávékat is kipróbáljam. Megmelegítettem a tejet, beleöntöttem egy tasak ganodermás kávénak a felét. Összekevertem és megkóstoltam. Azt hiszem, nekem nem vált be. :) Az első korty után azt gondoltam, hogy "na jó, valahogy leerőltetem a torkomon" és maximum 1 tasakkal fogok belőle meginni. Tehát a tasak másik felét később. A második korty után biztos voltam benne, hogy nemhogy a tasak másik felét nem fogom meginni, de még azt a kávét sem, amit elkészítettem. A Maca Vita Café-t kóstoltam meg. Ebben ginszeng-por is van. Azt igazából nem tudom, hogy a Maca por miatt vagy a ginszeng-por miatt volt nagyon kellemetlen az íze, de azt tudom, hogy nekem nem ízlett és főleg az utóíze.
A lényeg, hogy eme tapasztalatom hatására a másik a Maca EuCafé-t meg sem próbáltam megkóstolni, mert feltételezem, hogy hasonló az ízvilága.

Valami rejtélyes oknál fogva mégis vannak, akik ezt a ganodermás kávét szeretik. És ez persze jól is van így. :) Ha valaki megfogadja a tanácsomat, akkor ezt a kávét azoknak ajánlom:
- akik szeretnek kísérletezni
- akik már kóstolták és ízlett nekik


                  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése